Odoo podpora od Orgis IT

Aneb v nouzi poznáš přítele ...

Odoo podpora

Známe to všichni, jaká obrovská úleva je, když se můžete obrátit na zkušenější osobu a nemusíte znova objevovat kolo. 

Ze zkušeností s našimi zákazníky víme, že ne všichni uživatelé jsou po úvodním školení přeborníky a dokáží aplikovat 100% nasbíraných informací ze školení do praxe. 

Proto jsme vytvořili balíčky podpory, které by Vám práci se systémem Odoo měli co nejvíce ulehčit.

 

Provozní podpora

Provozní podpora zahrnuje správu podkladové platbormy, jako jsou OS, webservery, balancery, monitoring a proaktivní systémy, zálohy, správa a obnova certifikátů apod. Pro naše hostující je provozní podpora poskytována v rámci hostingu zdarma.

Tento typ podpory poskytujeme výhradně v zázemí našeho cloudového řešení. Zde máme možnost zodpovídat za bezpečnost a stabilitu celého řešení a mít jej opravdu pod kontrolou. V minulosti jsme naráželi na úskalí v podobě široké škály zákaznických představ o poměru ceny a kvality za služby spojené s provozem Odoo na zákaznických serverech. Výstup v případě on-premise řešení je takový, že o systémové a provozní záležitosti se stará zákazník a je tedy nutné, aby na jeho straně byli lidé schopní se o takový systém. V případě potřeby lze poskytnout služby spojené se zaškolením administrátorů pro činost spojenou bezprostředně s Odoo aplikací.

Přemýšlíte, že byste zkusili náš hosting? Podívejte se na všechny výhody, které jsme pro Orgis zákazníky připravili.

Aplikační podpora

Jedná se o podporu zahrnující práci se systémem Odoo, jde o nastavování, konfigurační práce, zaškolení zaměstnanců, čas specialisty na cestě a uživatelskou podporu. Tato podpora je k dispozici pro NAŠE i pro on-premise zákazníky.

Balíčky podpory

Pro naše zákazníky v hostingu i pro on-premise zákazníky nabízíme balíčky podpory rozlišené dle objemu hodin. Objednejte si například úvodní balíček, který obsahuje 8 hodin našich služeb a vyzkoušejte, jak Vám sedí.

Výhody pro naše

Pro naše zákazníky v hostingu máme připravené balíčky za zvýhodněnou cenu. Míra a úroveň supportu je pro hostující i pro on-premise naprosto stejná s tím, že u on-premise zákazníkům je nezbytné zajistit přístup k aplikaci s administrátorskými právy a k systémovým logům.

Jaké služby v balíčku mohu využívat?

Konfigurace. Většina z úvodních konfigurací a parametrizací se zprocesuje ihned při implementaci řešení. Nicméně systém by se měl vyvíjet a růst společně s Vámi. Takto lze snadno zajistit libovolné konfigurace systému i v průběhu jeho používání.

Školení. Je podstatná část implementace nového systému a nemělo by být zanedbáno. Uživatel, který systém nikdy neviděl se v systému může snadno dezorientovat a poté následuje opadnutí nadšení z používání a vyplňování relevantních dat do systému. Využijte úvodní školení, které uživatele seznámí s uživatelským prostředím a základní logikou systému. Poté se navazuje se složitějšími funkcemi a případně s nově vyvinutou funkcionalitou.

Uživatelská podpora obsahuje služby, které by měly všem uživatelům usnadnit a co nejvíce zjednodušit přechod na nový systém. Budou Vám k dispozici specialisté, kteří zajistí, že se budete mít na koho obrátit v případě potřeby. 

Čas specialisty na cestě. Využijete v případě onsite přítomnosti specialisty. Z balíčku podpory se odečte počet hodin, který specialista stráví na cestě k Vám. Výchozí bod je naše kancelář v Plzni.

Odoo image and text block

Professional

Balíček "Profesional" obsahuje 50 hodin našich služeb podpory. Můžete jej využít na úvodní školení Odoo nebo na pomoc se základní konfigurací systému.

Zrovna tak jej můžete využít pro uživatelskou podporu pro sebe i pro Vaše zaměstnance.

* Tento balíček doporučujeme pro všechny nově příchozí zákazníky a jistě Vám bude nabídnut našimi obchodními konzultanty jako vhodný balíček pro Váš start.

Tiketovací systém

Pro to, aby naši zákazníci mohli co nejpohodlněji využívat našich služeb podpory, jsme vytvořili uživatelský portál se zabudovaným tiketovacím systémem. 

Jaký je postup?

Vyberete si balíček podpory dle objemu hodin, který využijete. Základní rozdělení je: Starter, Advance, Professional a Master balíček. Vyberete si způsob platby (platba online nebo bankovním převodem). Po uhrazení dané částky dojde k předplacení služby a založení Vašeho uživatelského portálu. Vytvořte si heslo a doplňte chybějící údaje ve Vašem profilu.

V portálu naleznete přehled Vašich objednávek, faktur, souhrn (zbývajích) hodin Vašeho balíčku podpory, dále zadané tikety a historii prací, která je vykázaná k Vašim tiketům.

Výhodou je také to, že tiketovací systém můžete zpřístupnit i pro Vaše změstnance. Stačí je vyplnit do záložky Sub-uživatelé. Můžete zde zadat libovolné množství uživatelů, kterým chcete zpřístupnit využívání předplacených služeb.

Kde můžu balíčky podpory zakoupit?

Pokud již jste náš zákazník a máte přístup do portálu, lze balíčky objednat v záložce "Služby".

Druhou možností je oslovit Vašeho obchodního zástupce, aby Vám balíček objednal.


Importy menšího množství jednoduchých dat lze zvládnout pomocí importérů, které jsou přímo v Odoo. S tímto Vám poradí některý z našich konzultantů. Konzultace nejsou součástí balíčků podpory, prosím obraťte se na obchodního konzultanta nebo nám zanechejte vzkaz a my pro Vás službu objednáme.

Pokud máte více strukturovaná data a/anebo velké množství dat, bude pro Vás nejlepší si u nás migraci dat objednat. Tato služba není součástí balíčků podpory, prosím obraťte se na obchodního konzultanta nebo nám zanechejte vzkaz a my pro Vás službu objednáme.

Kristýna Bártová

Give us your phone number and we will call you back.